Неділя, 19.05.2024, 22:50
Вітаю Вас Гість | RSS
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Бердичівський районний методичний кабінет

Головна » 2017 » Грудень » 19 » Семінар учителів географії та математики у Гришковецькій гімназії
10:28
Семінар учителів географії та математики у Гришковецькій гімназії

15 грудня 2017 року Гришковецька гімназія поділилася власним баченням шляхів реалізації Концепції Нової української школи з учителями географії та математики закладів освіти Бердичівського району під час проведення семінару-практикуму «Створення умов для формування ключових компетентностей учнів на уроках природничо-математичного циклу».

У вступному слові директор гімназії Вержибок Володимир Іванович акцентував увагу на актуальних питаннях в освітній системі окреслених законом «Про освіту», Концепцією «Нова українська школа», у яких закладено мотивацію до якісних змін. Тому педагогічний колектив Гришковецької гімназії намагається створити такі умови, за яких діти хотіли б іти до навчального закладу здобувати освіту.

Один із ефективних способів донесення знань до учнів – бінарний урок з географії та алгебри - запропонували творчі вчителі, професіонали своєї справи: Тетяна Олександрівна Мельничук, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії та Майя Михайлівна Сімачєва, вчитель географії, спеціаліст І категорії.

Учасники семінару отримали змістовну інформацію та корисні практичні рекомендації під час виступу Сімачєвої М.М. на тему «Бінарний урок як форма навчального заняття» у теоретичному блоці.

Під час практичного блоку вчителі Сімачєва М.М. та Мельничук Т.О. провели відкритий бінарний урок у 8 класі на тему «Поверхневі води України. Загальна характеристика річок. Застосування рівнянь для розв’язання географічних задач».

Презентаційний блок семінару був представлений Мельничук Т.О., яка поділилася власним досвідом з методичної скарбнички «Прийоми формування компетентностей Нової української школи на уроках природничо-математичного циклу».

Рефлексія показала, що переорієнтація мислення вчителів, творчий підхід, готовність до інновацій, партнерські стосунки педагогів та учнів є вагомими чинниками на шляху до якісних змін у закладах освіти Бердичівського району.

 

 

 

 

 

 

Категорія: Адміністратору | Переглядів: 354 | Додав: Metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar