21:16 Семінар - практикум учителів початкових класів | |
27 жовтня 2016 року у Гришковецькій гімназії відбувся семінар - практикум учителів початкових класів Бердичівського району на тему: «Сучасний урок – як найперспективніша форма організації пізнавальної діяльності учнів». Учасників семінару привітно зустріли директор гімназії В.І.Вержибок, учні та вчителі. Цікаво у віршованій формі привітали гостей учні 3 класу і почастували присутніх червонобокими запашними яблуками. Учителі району мали змогу побувати на уроці літературного читання в 2-Б класі «Рідна домівка, рідна сім’я - тут виростає доля моя». Учитель Соломенюк Н. А. поставила за мету удосконалити навички виразного читання, продовжувати працювати над образними висловами; формувати в учнів оцінні судження, поповнювати словниковий запас учнів; розвивати вміння чітко визначати головну думку твору; виховувати любов і пошану до батьків, до рідної домівки. Дацюк О.В. (класовод 4-Б класу) на уроці математики «Читання і запис багатоцифрових чисел. Письмове додавання і віднімання. Задачі на пропорційне ділення» сприяла закріпленню в учнів уміння читати та записувати шестицифрові числа, закріпила вміння учнів розв’язувати задачі, розширила знання школярів про птахів світу та птахів, занесених до Червоної книги, розвивала уважність, спостережливість, інтерес до математики, виховувала любов і бережливе ставлення до природи. На уроці вчитель використала різноманітні інтерактивні методи та прийоми. Доцільно використано наочність і технічні засоби навчання. Використання ІКТ надало можливість Оксані Володимирівні зацікавити учнів даним матеріалом та спонукати до індивідуальної творчості. Учні залюбки виконували цікаві завдання, запропоновані вчителем. Дана робота забезпечує швидке засвоєння отриманої інформації, стимулює творчу уяву, пошукову активність, бажання більш глибоко та досконало знати матеріал. Дацюк О.В. також поділилась досвідом «Використання серверів Google у професійній діяльності вчителя». Вона акцентувала увагу на використанні інноваційних технологій у навчально-виховному процесі та продемонструвала можливості використання ІКТ для підвищення фахового та методичного рівня педагогів, використання їх у методичній роботі та у роботі з класом. Методи, прийоми, засоби навчання, що застосовували вчителі на уроках, сприяли активізації діяльності учнів, формували творчі і пізнавальні здібності, стійкий інтерес до вивчення нового матеріалу. Логічним завершенням практичної частини семінару стало підведення підсумків методистом відділу освіти Павлусь С.В.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |