08:59 Педагогіка партнерства на уроках історії | |
Організація навчально-виховного процесу на засадах педагогіки партнерства в умовах реалізації Концепції нової української школи 22 лютого під час проведення районного семінару Маркушівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (директор Людмила Броніславівна Михальченко) презентувала якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учнями, педагогами і батьківською громадою. Організація навчально-виховного процесу на засадах педагогіки партнерства, орієнтація на учня, виховання на цінностях в умовах реалізації Концепції Нової української школи створює у цьому закладі комфортне навчальне середовище, як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу. Одну із важливих складових Нової української школи, а саме педагогіку партнерства в дії, продемонстрував вчитель історії Маркушівської школи Олексійчук Василь Степанович колегам району під час відкритого уроку з історії України для учнів 7 класу на тему: «Київська Русь у VІ – VІІІ столітті: період уособиць, роздробленості та занепаду», проведеного у формі історичної гри. Відкритий діалог, доброзичливе, гуманне ставлення до кожного учня, співпраця вчителя та дітей панували під час проведення конкурсів: «Історична абетка», «Історичний поєдинок», «Знавці культури», «Кому належать вислови»? та інших. Робота з історичними задачами, криптограмами, встановлення хронологічної послідовності історичних подій, творче завдання – усе це сприяло формуванню предметних і ключових компетентностей учнів. Під час обговорення уроку та обміну думками Василь Степанович зазначив, на що треба звертати увагу вчителю, впроваджуючи педагогіку партнерства у практичну діяльність. Учасники семінару отримали позитивну мотивацію на переосмислення ролі вчителя, оновлення системи взаємостосунків педагога та учнів, які позитивно впливають на шкільне освітнє середовище.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |