Понеділок, 20.05.2024, 02:24
Вітаю Вас Гість | RSS
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Бердичівський районний методичний кабінет

Головна » 2018 » Лютий » 27 » Педагогіка партнерства на уроках історії
08:59
Педагогіка партнерства на уроках історії

Організація навчально-виховного процесу на засадах педагогіки партнерства в умовах реалізації Концепції нової української школи

22 лютого під час проведення районного семінару Маркушівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (директор Людмила Броніславівна Михальченко) презентувала якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учнями, педагогами і батьківською громадою. Організація навчально-виховного процесу на засадах педагогіки партнерства, орієнтація на учня, виховання на цінностях в умовах реалізації Концепції Нової української школи створює у цьому закладі комфортне навчальне середовище, як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу.

Одну із важливих складових Нової української школи, а саме педагогіку партнерства в дії, продемонстрував вчитель історії Маркушівської школи Олексійчук Василь Степанович колегам району під час відкритого уроку з історії України для учнів 7 класу на тему: «Київська Русь у VІ – VІІІ столітті: період уособиць, роздробленості та занепаду», проведеного у формі історичної гри.

Відкритий діалог, доброзичливе, гуманне ставлення до кожного учня, співпраця вчителя та дітей панували під час проведення конкурсів: «Історична абетка», «Історичний поєдинок», «Знавці культури», «Кому належать вислови»? та інших. Робота з історичними задачами, криптограмами, встановлення хронологічної послідовності історичних подій, творче завдання – усе це сприяло формуванню предметних і ключових компетентностей учнів.

Під час обговорення уроку та обміну думками Василь Степанович зазначив, на що треба звертати увагу вчителю, впроваджуючи педагогіку партнерства у практичну діяльність. Учасники семінару отримали позитивну мотивацію на переосмислення ролі вчителя, оновлення системи взаємостосунків педагога та учнів, які позитивно впливають на шкільне освітнє середовище.

 

 

 

Категорія: Адміністратору | Переглядів: 587 | Додав: Metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar